چگونه از اینستاگرام به سرمایه زیاد برسیم

درامد زایی با استفاده از اینترنت

چگونه از اینستاگرام به سرمایه زیاد برسیم

درامد زایی با استفاده از اینترنت

چگونه به روش جوین اجباری یا روش مستقیم دیگران را عضو کانال خود کنیم و ممبر خود را افزایش دهیم

چگونه به روش جوین اجباری یا روش مستقیم دیگران را عضو کانال خود کنیم و ممبر خود را افزایش دهیم


احتمالا برای شما اتفاق افتاده باشد که بدون اینکه اطلاعی داشته باشید ، در یک کانال تلگرامی عضو شده باشید و حتما پس از مواجه شدن با این وضعیت ، با خود پرسیده اید که چگونه این اتفاق افتاده است؟

آیا اکانت من هک شده است ؟ چرا تو کانالا خودکار عضو میشم؟ و…. به این کار روش جوین مستقیم یا اجباری یا پوش اد ممبر تلگرام می گویند. آسمونی در این مقاله به معرفی روش جوین مستقیم، اجباری یا پوش اد ممبر تلگرام و روش پیشگیری از آن می پردازد.  

روش جوین مستقیم یا اجباری یا پوش اد ممبر تلگرام چیست؟

روش جوین مستقیم یا اجباری یا پوش اد ممبر تلگرام یک نوع از اضافه شدن شما در کانال ها است که به واسطه برخی از تلگرام های غیر رسمی انجام می شود.

در روش جوین مستقیم یا اجباری یا پوش اد ممبر تلگرام ، بدون اینکه شما متوجه شوید داخل کانال های تلگرامی عضو می شوید و در برخی مواقع ،حتی می توانند اعلان (Notification) را بی صدا کنند تا به هیچ وجه متوجه نشوید.

روش جوین مستقیم یا اجباری یا پوش اد ممبر تلگرام چگونه انجام می گیرد؟

با توجه به پیشرفت هرچه بیشتر تلگرام و فراگیر شدن استفاده آن در ایران ، تلگرام های غیر رسمی بسیاری وارد عرصه رقابت شده اند. این تلگرام های غیر رسمی قابلیت های بسیاری به تگرام اصلی اضافه می کنند .

اما برخی از برنامه نویسان امکان روش جوین مستقیم یا اجباری یا پوش اد ممبر تلگرام را هم به برنامه تلگرام خود اضافه کرده اند تا بتوانند شما را در کانال هایی که میخواهند عضو کنند.

در صورتی که بدون آنکه بخواهید ، در کانال های تلگرام عضو می شوید:

تلگرام غیر رسمی که استفاده می کنید را عوض کنید و یک تلگرام دیگر نصب کنید (پیشنهاد ما تلگراف ، موبوگرام و پلاس مسنجر می باشد)

در صورتی که مانند تصویر زیر، به صورت مداوم درخواست عضویت داخل کانال برایتان ارسال می گردد :

برنامه هایی که اخیرا نصب کرده اید را بررسی کنید !! ممکن است برنامه ها این درخواست را ارسال کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.