چگونه از اینستاگرام به سرمایه زیاد برسیم

درامد زایی با استفاده از اینترنت

چگونه از اینستاگرام به سرمایه زیاد برسیم

درامد زایی با استفاده از اینترنت

آموزش ریستارت گوشی های با باتری غیرقابل جداسازی

آموزش ریستارت گوشی های با باتری غیرقابل جداسازی

در گذشته‌ای نه چندان دور، تقریبا همه گوشی‌های هوشمند به باتری‌هایی مجهز بودند که به راحتی قابل تعویض بودند و مزیت دیگر آن‌ها این بود که در صورت هنگ کردن گوشی و یا عدم پاسخگویی گوشی در موقعیتی خاص، کاربر به راحتی می‌توانست با بیرون آوردن باتری برای چندین ثانیه، مجددا آن را روشن کند و ریستارت گوشی را انجام دهد. امروزه گوشی‌های هوشمند زیادی وجود دارند که به باتری‌های غیرقابل برداشت مجهز شده‌اند که اصطلاحا در بازار به آنها گوشیهای باتری سر خود گفته میشود. در این پست آموزشی قصد داریم تا نحوه ریستارت کردن اجباری یا (force reset) در گوشیهای هوشمند را بررسی کنیم.

مجبور کردن این گوشی‌ها به راه‌اندازی مجدد یا خاموش شدن در صورت بروز مشکلات بالا برای همه گوشی‌ها یکسان نیست. برای ریستارت گوشی در برخی مدل‌ها باید کلید خاموش و روشن را چندین ثانیه نگه دارید و در برخی باید از ترکیب چندین کلید استفاده کنید. در برخی موارد مجبور خواهید بود به مدت طولانی تری مثلا تا 10 ثانیه، کلیدهایی را نگه دارید. در زیر به برخی از این موارد اشاره خواهیم کرد.

  • دیوایس های اندرویدی  

تقریبا 90% دیوایس های اندروید چه باتری قابل جداسازی داشته باشند چه باتری سر خود باشند با گرفتن 2 کلید زیر به صورت همزمان و به مدت 5 ثانیه ریستارت یا راه اندازی مجدد می شوند.

کلید پاور + ولوم پایین (کلید کاهش صدا)

 

ریستارت گوشی های اندرویدی
ریستارت گوشی های اندرویدی

نکته 1: برخی گوشی‌های سونی از کلید اختصاصی ریست بهره می‌برند. به عنوان مثال در سونی اکسپریا Z2، این کلید در کنار اسلات سیم‌کارت قرار دارد.

نکته 2: در گوشی های موتورولا و نوکیا لومیا کلید پاور و کاهش صدا را باهم نگه دارید تا گوشی خاموش شود، در صورت ری‌استارت نشدن خودکار گوشی، مجددا آن‌را روشن کنید.

برای ریستارت گوشی در اکثر مدلهای آیفون بایستی کلیدهای پاور و هوم را نگه‌دارید تا گوشی خاموش شود. سپس آن‌را مجددا روشن کنید.

در آیفون 7 و آیفون 7 پلاس: دکمه‌های پاور و کم کردن صدا را ده ثانیه نگه دارید تا لوگوی اپل ظاهر شود و گوشی مجددا راه اندازی شود.

در آیفون 8 و 8 پلاس:

  1. دکمه زیاد کردن صدا را فشار داده و سریع رها کنید.
  2. سپس دکمه کم کردن صدا را فشار داده و سریع رها کنید.
  3. دکمه پاور را تا وقتی که لوگوی اپل ظاهر شود فشار داده و نگه دارید.
ریستارت گوشی آیفون 8
ریستارت گوشی آیفون 8

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.