چگونه از اینستاگرام به سرمایه زیاد برسیم

درامد زایی با استفاده از اینترنت

چگونه از اینستاگرام به سرمایه زیاد برسیم

درامد زایی با استفاده از اینترنت

راه‌ اندازی تایید هویت دو مرحله ای بدون کد گوگل

راه‌ اندازی تایید هویت دو مرحله ای بدون کد گوگل

اگر میخواهید از امنیت حساب های کاربری خود مطمئن شوید، تایید هویت دو مرحله ای، راهکاری بسیار عالی است. اما اینکه برای هر بار استفاده از حساب کاربری باید یک کد وارد کنید، میتواند کمی آزار دهنده باشد. خوشبختانه و به لطف تایید هویت بدون کد Prompt گوگل، این مشکل نیز حل شده است. برای به راه انداختن این ویژگی در حساب کاربری همراه زوم تک بمانید. با تایید هویت دو مرحله ای بدون کد، برای وارد شدن به حساب کاربری هیچ کدی دریافت نمی کنید و تنها اعلانیه سریعی به گوشی هوشمند شما ارسال می شود که در آن سوالی مبنی بر تایید و یا عدم تایید ورود به حساب کاربری از دستگاه های دیگر را از شما میپرسد. اگر آن را تایید کنید، به صورت خودکار وارد حساب کاربری خود خواهید شد. کاربران میتوانند از این روش هم در سیستم عامل های اندروید و هم iOS استفاده کنند. تنها کافیست مراحل راه‌ اندازی تایید هویت دو مرحله ای بدون کد گوگل را طی کنند.

راه‌ اندازی تایید هویت دو مرحله ای بدون کد گوگل

نحوه راه‌ اندازی تایید هویت دو مرحله ای بدون کد گوگل

قبل از شروع هرکاری شما نیاز به تایید هویت دو عامی و یا دو مرحله ای فعال شده در حساب کاربری خود هستید که گوگل مورد دوم را بیشتر تاکید می کند. برای انجام اینکار وارد صفحه Google’s Sign-in & Security شده و سپس وارد حساب کاربری خود شوید. حالا از قسمت Signing in to Google میتوانید تایید هویت دو مرحله ای را فعال کنید.  ادامه مطلب ...

وارد شدن به حالت Safe Mode در ویندوز 10

وارد شدن به حالت Safe Mode در ویندوز  10

وارد شدن به حالت Safe Mode در ویندوز  10


زمانی که برای سیستم عامل شما مشکلی بوجود می آید، تنها راه حل ممکن برای برطرف کردن مشکل آن، وارد شدن به حالت Safe Mode است. اما به خاطر اینکه ویندوز 10 سرعت بسیار بالایی برای اجرا داشته، امکان استفاده از کلیدهای F8  یا Shift + F8 برای وارد شدن به حالت Safe Mode در ویندوز 10 وجود نداشته باشد. به همین خاطر امروز ما برای شما نحوه وارد شدن به حالت Safe Mode در ویندوز 10 را با روش های مختلفی به جز فشار دادن کلیدهای F8  یا Shift + F8 به شما آموزش خواهیم داد.

وارد شدن به حالت Safe Mode در ویندوز 10

در چه زمان هایی Safe Mode در ویندوز 10 استفاده کرد؟

Safe Mode یا همان حالت امن در ویندوز 10 در ساده ترین شکل ممکن اجرا خواهد شد بدون اینکه درایورها، نرم افزارهای شخص ثالث و سرویس های غیر ضروری فعال باشند. حالت امن به خاطر اینکه رزولوشن صفحه را تا جایی که میتواند به شکل مطلوب حفظ می کند، بهترین گزینه برای برطرف کردن مشکلات نرم افزاری ویندوز 10 خواهد بود. برای مثال در حالت امن شما میتوانید برنامه ای خاص برای برطرف کردن مشکلات در ویندوز 10 را اجرا کنید که در حالت عادی با مشکل مواجه است.   ادامه مطلب ...

چگونه فضای پر شده گوشی های وشمند را تخلیه کنیم

چگونه فضای پر شده گوشی های وشمند را تخلیه کنیم

چگونه فضای پر شده گوشی های وشمند را تخلیه کنیم

تمایل شرکت های بزرگ به ساخت و ارائه گوشی های هوشمند که قابلیت افزایش حافظه را ندارند باعث شده تا برای کاربران مشکل بوجود آمده و فضای خالی در گوشی خود کم داشته باشند. شاید تابحال به این مشکل کمبود فضای بیشتر در گوشی خود مواجه شده اید. در این صورت پیشنهاد می کنیم در ادامه این مقاله با زوم تک همراه باشید تا با 6 روش برای داشتن فضای بیشتر در گوشی هوشمند آشنا شوید.


با در نظر گرفتن برنامه های وسوسه کننده و همه عکس ها و فیلم هایی که ثبت می شوند، بالاخره دیر یا زود به مشکل محدودیت حافظه پیش فرض مواجه خواهید شد. افرادی که دارای حافظه شانزده و هشت گیگابایت برای حافظه داخلی هستند، خیلی بیشتر با این مشکل روبرو هستند.

عکس‌ها، ویدیو‌ها و اسکرین‌شات‌ های قدیمی و تکراری را پاک کنید 

ادامه مطلب ...