چگونه از اینستاگرام به سرمایه زیاد برسیم

درامد زایی با استفاده از اینترنت

چگونه از اینستاگرام به سرمایه زیاد برسیم

درامد زایی با استفاده از اینترنت

چگونه از تگ و منشن کردن در اینستاگرام استفاده کنیم

چگونه از تگ و منشن کردن در اینستاگرام استفاده کنیم


بدون تردید با دو اصطلاحا تگ و منشن کردن در اینستاگرام یا Tag & Mention آشنایی دارید. این دو ویژگی در واقع دو نمونه از کاربردی‌ترین و جالب‌ترین ویژگی‌های اینستاگرام محسوب می‌شوند


برترین مکان‌ های تفریحی اسپانیا برای کودکان

تگ و منشن کردن در اینستاگرام دو قابلیت بسیار کاربردی است که حتما باید از آن‌ها استفاده کنید. تگ کردن به این معناست که شما اکانت اینستاگرام یک کاربر دیگر را به تصویری که در پروفایل خود آپلود می‌کنید، اضافه کنید. به عنوان مثال تصور کنید که با دوست خود یک عکس زیبا گرفته و قصد دارید که آن را اکانت اینستاگرام خود آپلود کنید.   در این شرایط اگر دوست شما هم اکانت اینستاگرام داشته باشد، می‌توانید در حین آپلود عکس مورد نظر، اکانت وی را به بخشی از تصویر که مربوط به او می‌شود تگ یا اضافه کنید. با انجام این عمل بینندگان عکس آپلود شده شما با لمس آن می‌توانند به اکانت دوستتان هم دسترسی پیدا کنند.

اما منشن کردن در اینستاگرام به چه معناست؟ منشن کردن در واقع به معنای اشاره کردن است. با استفاده از قابلیت منشن کردن در اینستاگرام شما می‌توانید در هر کامنت‌های خود به فرد خاصی اشاره کنید. این عمل با تاپ نماد @ در ابتدای متن و انتخاب اکانت کاربر مورد نظر و سپس تایپ متن انجام می‌شود. به عنوان مثال تصور کنید که یک عکس جالب را در اینستاگرام دیده‌اید و قصد دارید که یکی از دوستانتان هم حتما این عکس را ببیند. بدین منظور کافیست که در بخش کامنت‌های عکس مورد نظر نماد @ و سپس نام کاربری دوست خود را وارد کرده و جمله مد نظرتان را تایپ کنید. با انجام این عمل وی قادر از طریق اعلان خاصی که مربوط به اینستاگرام می‌شود، قادر به مشاهده کامنت و عکس مورد نظر شما خواهد بود.

به طور کلی دو تگ و منشن کردن در اینستاگرام دو قابلیت بسیار کاربردی هستند که کاربران این شبکه اجتماعی به وفور از آن‌ها استفاده می‌کنند. پیش از این مقالات متنوعی در رابطه با نحوه استفاده از اینستاگرام خدمت شما عزیزان ارائه کرده بودیم. چنانچه در مورد نحوه ثبت نام در اینستاگرام و استفاده مقدماتی از آن نیاز به توضیحات بیشتری دارید، می‌توانید مقاله با عنوان آموزش ثبت نام و ساخت اکانت اینستاگرام و شروع استفاده از آن را مطالعه کنید. همچنین در شرایط نیاز به توضیحات بیشتر در مورد نحوه اشتراک گذاری عکس و ویدیو در اینستاگرام هم توصیه می‌کنیم که مقاله آموزش ارسال عکس و ویدیو در اینستاگرام و اضافه کردن موقعیت مکانی به آن‌ها را مطالعه نمایید. موضوعی که در این مقاله به آن می‌پردازیم مربوط به تگ و منشن کردن در اینستاگرام می‌شود. با موبایل کمک همراه باشید تا هر آنچه که لازم است در مورد تگ و منشن کردن در اینستاگرام بدانید را بیاموزید.

شما می‌توانید دوستان خود را به تمام عکس‌هایی که قصد آپلود آن‌ها را دارید و یا قبلا آپلود کرده‌اید تگ نمایید. به طور کلی، تگ کردن در اینستاگرام به راحتی انجام می‌شود. اگر قصد آپلود یا اشتراک گذاری پستی را دارید و می‌خواهید که دوست یا دوستان خود را به آن تگ کنید، بدین صورت عمل نمایید:

  • در صفحه اشتراک گذاری (Share Screen) گزینه Tag People را انتخاب کنید.
  • محلی که تمایل دارید اکانت فرد مورد نظر به آن تگ شده و در آن قسمت نمایش داده شود را انتخاب کنید.
  • حال کافیست که نام کاربری یا اکانت وی را تایپ نمایید.

اگر پیش از این عکسی را آپلود کرده و حال قصد دارید که فردی را به آن تگ کنید باید به صورت زیر عمل نمایید:

  • به عکس مورد نظر در پروفایل خود مراجعه کنید.
  • آیکون سه نقطه موجود را لمس کنید.
  • گزینه Tag People را انتخاب کنید.
  • محلی که تمایل دارید اکانت فرد مورد نظر به آن تگ شده و در آن قسمت نمایش داده شود را انتخاب کنید.
  • حال کافیست که نام کاربری یا اکانت وی را تایپ نمایید.

بدین صورت می‌توانید به راحتی هر چه تمام‌تر فردی را به عکس‌های مورد نظرتان تگ نمایید.

آیا امکان تگ گردن افراد به ویدیوهای خود و همچنین عکس‌های سایر کاربران اینستاگرام وجود دارد؟

خیر، شما نمی‌توانید د حال حاضر در ویدیوهای آپلود شده در اینستاگرام از قابلیت تگ کردن استفاده کنید. همچنین این امکان وجود ندارد که شما در عکس‌های آپلود شده سایر کاربران اینستاگرام فردی را تگ کنید.

اگر فردی را به عکس آپلودی خود در اینستاگرام تک کنیم، چه کسی قادر به مشاهده آن خواهد بود؟

هنگامی که فرد یا افرادی را به عکس آپلود شده خود در اینستاگرام تک کنید، هر کاربری که بتواند عکس مورد نظر را مشاهده کند قادر به مشاهده اکانت افراد تگ شده به عکس شما خواهد بود.

روش های انتقال مالکیت گوشی رجیستر شده در سامانه همتا

آیا این امکان وجود دارد که در اینستاگرام، تمام عکس‌هایی که در آن‌ها تگ شده‌ایم را مشاهده کنیم؟

بله، اینستاگرام این قابلیت را ارائه می‌کند تا کاربر به لیست تمام عکس‌هایی که به آن‌ها تگ شده دسترسی داشته باشد. به منظور مشاهده لیست این عکس‌ها کافیست که وارد بخش پروفایل اکانت اینستاگرام خود شده و آیکونی که شبیه به نماد و پلیس و یک آدمک درون آن است را لمس کنید. این امکان وجود دارد که شما به طور اتوماتیک و همچنین دستی تمام این عکس‌ها را در پروفایل خود هم آپلود نمایید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.