چگونه از اینستاگرام به سرمایه زیاد برسیم

درامد زایی با استفاده از اینترنت

چگونه از اینستاگرام به سرمایه زیاد برسیم

درامد زایی با استفاده از اینترنت

تصویر و ویدئو از اینستاگرام را چگونه دانلود کنیم

دانلود یک ویدیو یا تصویر در اینستاگرام، کار بسیار آسانی است. چه ویدیو یا تصویر ساخته خودتان باشد و یا اینکه مربوط به یکی از دوستانتان باشد، تنها کافی است یکی از روش‌های زیر را انتخاب کرده و آن را دانلود نمایید:

 Facebook-scoops-up-Instagram

1. استفاده از برنامه مدیریت فایل اندروید  

اگر شما یک موبایل با سیستم عامل اندروید دارید، دیگر نیازی به یک نرم‌افزار سوم و یا صفحه وب ندارید. تمام ویدیوهای اینستاگرام در گوشی شما ذخیره می‌شوند. برای پیدا کردن آن‌ها، کافی است از برنامه مدیریت فایل گوشی خود استفاده کنید و به آدرس Data > com.instagram.android > cache > videos بروید. پسوند فایل‌ها را به MP4 تغییر دهید. <** ادامه مطلب... **>حال می‌توانید ویدیوها را بر روی گوشی خود تماشا کنید.

دقت کنید که اینجا، ویدیوها به ترتیب معکوس قرار گرفته‌اند، آخرین ویدیویی که تماشا کردید، بالاترین فایل خواهد بود.


2. برنامه‌های دانلود ویدیو از اینستاگرام

اگر کار کردن با برنامه‌های مدیریت فایل برای شما سخت است و همچنین اگر از اندروید استفاده می‌کنید، می‌توانید نرم‌افزارهای زیادی را در فروشگاه Google play پیدا کنید که کار دانلود ویدیو از اینستاگرام را انجام بدهند.


یکی از محبوب‌ترین برنامه ها، Video Downloader For Instagram است. این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا ویدیو را دانلود و یا پست مجدد کنید و این کار را از اینستاگرام و Vine، تنها با زدن یک دکمه انجام دهید. محتوای به اشتراک گذاشته شده به صورت خودکار به گالری گوشی اضافه خواهد شد. از زمان آخرین بروز رسانی، این نرم‌افزار می‌تواند حتی برچسب‌هایی که همراه ویدیوها هستند را نیز دانلود کند.

. مدیریت محتوای اینستاگرام با IFTTT

آیا می‌خواهید تمام ویدیوهایی که در اینستاگرام می‌بینید را دانلود کنید؟ یا شاید می‌خواهید تمام ویدیوهایی که لایک زدید را دانلود کنید؟ شما می‌توانید یک دستورالعمل IFTTT نصب کنید.


برای آنکه این دستورالعمل کار کند، باید یک حساب IFTTT، یک حساب اینستاگرام و یک حساب دراپ‌باکس (Dropbox) ایجاد نمایید. نتیجه این کارها یک فرآیند خودکار است که در آن هر ویدیوی اینستاگرامی که اضافه می‌کنید و یا لایک می‌زنید، به صورت خودکار دانلود شده و به پوشه انتخاب شده DropBox اضافه می‌گردد. این ساده‌ترین روش می‌تواند باشد.


4. دانلود تمامی ویدیوها و تصاویر با PostGraber

PostGraber با دیگر ابزارهای دانلود از اینستاگرام تفاوت دارد و تفاوت آن در این است که اکثر آن‌ها تنها یک تکه از محتوا را در یک پست برمی‌دارند، اما PostGraber می‌تواند تمام عکس‌ها و ویدیوهایی را که در یک پست هستند دانلود کند.


تنها چیزی که لازم دارید  URLیا لینکِ پست اینستاگرامی است که می‌خواهید دانلود کنید. شما می‌توانید این لینک را درگوشی خود، با رفتن به آدرس موردنظرو بعد از Copy Link استفاده نموده و یا از بخش آدرس مرورگر خود به آن را کپی نمایید. لینک کپی شده را در داخل نوار سایت PostGraber قرار دهید و دکمه  Goرا فشار دهید. این سایت بقیه کارها را انجام می‌دهد و ویدئوی موردنظر را برای شما ذخیره می‌کند. لازم به ذکر است، این روش تنها برای پست‌های عمومی (Public) قابل انجام است.


5. قدیمی ترین اپلیکیشن دانلود از اینستاگرام، Dredown

Dredown، که هنوز هم با اسم قبلی‌اش یعنی Instadown شناخته می‌شود، یکی از اولین ابزارهایی است که برای دانلود ویدیوهای اینستاگرام مطرح شد و همچنان به خوبی به کار خود ادامه می‌دهد.


مانند PostGraber، تنها چیزی که برای استفاده از Dredown لازم دارید، لینک پست است. کافی است لینک را در داخل نوار آن وارد کنید و Dredown را بزنید. بعد از چند ثانیه، مرورگر شما شروع به دانلود فایل MP4 می‌کند.

Dredown فقط برای اینستاگرام نیست. با استفاده از Dredown همچنین می‌توانید از سایر شبکه‌های اجتماعی نیز محتوای مورد نظر خود را دانلود نمایید. فقط کافی است URL یا لینکِ مربوط به آن پست، عکس یا ویدیو را در Dredown بگذارید و روی Dredown کلیک کنید.


6. دانلود ویدیو در iOS با Regrammer

تا اینجا از راهکارهای مناسب برای کاربران اندروید و نرم‌افزارهای تحت وب صحبت کردیم؛ اما اگر کاربر iOS هستید، باید چه کنید؟

برای این کار چند نرم‌افزار در اَپ اِستور (App Store) وجود دارد که ادعای توانایی دانلود ویدیو را دارند؛ اما اکثر آنها پر از تبلیغات هستند و پیشنهاد خرید داخل برنامه‌ای می‌دهند و استفاده از آنها دشوار می‌باشد. یکی از استثناها برنامه Regrammer است. این برنامه کاملاً رایگان است و هرچند با تبلیغات همراه است ولی تبلیغات آن آزاردهنده و بیش از حد نیست.


اینجا هم اگر می‌خواهید این برنامه کار کند، به URL یا لینک ویدیوی مورد نظر نیاز دارید. بعد از به دست آوردنِ لینک، برنامه را باز کرده و لینک را وارد نمایید و دکمه Preview را بزنید. در مرحله آخر، می‌توانید انتخاب کنید که آن ویدیو را بر روی دستگاه شما دانلود کند و یا با اسم شما، پست مجدد کند.

شما می‌توانید این برنامه را از این لینک(+) دریافت نمایید.


7. استفاده از برنامه هایی نظیر Gramblast

داشتن چند نرم‌افزار تحت وب برای دانلود کردن ویدیوهای اینستاگرام منطقی است، چون برخی از آن‌ها گاهی کار نمی‌کنند. پس بهتر است یک برنامه دیگر نیز معرفی شود. بهترین پیشنهاد Gramblast می‌تواند باشد.


تا اینجا دیگر حتماً با نحوه کار و استفاده از این خدمات آشنا شدید. در Gramblast هم به همان روال قبلی است. تنها کافیست لینک مورد نظر خود را (از ویدیو و یا عکس) کپی کرده، سپس در Gramblast قرار دهید و روی Download کلیک نمایید.

با توجه به حجم فایل مورد نظر، بعد از چند ثانیه یک فایل MP4 جدید دانلود خواهید نمود. شما می‌توانید ویدیو را در یک شبکه اجتماعی مجزا به اشتراک گذاشته و یا فقط بر روی حافظه خود ذخیره نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.