چگونه از اینستاگرام به سرمایه زیاد برسیم

درامد زایی با استفاده از اینترنت

چگونه از اینستاگرام به سرمایه زیاد برسیم

درامد زایی با استفاده از اینترنت

چگونه می توانیم یک فایل گیف را در اینستاگرام ارسال کنیم؟

چگونه یک فایل گیف را در اینستاگرام ارسال کنیم؟


با توجه به گسترش فایل‌های گیف، بسیاری از افراد تمایل دارند تا علاوه بر قرار دادن فایل‌های گیف در تلگرام، بتوانند آن‌ها را در اینستاگرام خود نیز منتشر کنند.
  
امروز در نقدستان قصد داریم تا به شما آموزش دهیم چگونه یک فایل گیف را در اینستاگرام خود ارسال نمایید. این آموزش مخصوص سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS است. شاید بگویید تا به حال در اینستاگرام فایل گیف ندیدیم یا راهی برای قرار دادن آن در اکانت خود پیدا نکردیم. در این مقاله راه‌حلی برای قرار دادن تصاویر گیف (که اغلب ویدیوهای کوتاهی هستند که به صورت فایل گیف در می‌آیند)، به شما آموزش می‌دهیم.
کاربران اندروید
برای کاربران اندروید یک راه بسیار ساده وجود دارد. شما می‌توانید تنها با دانلود کردن یک نرم‌افزار این کار را انجام دهید. نام این نرم‌افزار GIF to Video است که فایلهای GIF را به ویدئوهای قابل اشتراک در شبکه های اجتماعی تبدیل می‌کند. این برنامه قادر به ارائه کدک‌های مختلف ویدیویی، تغییر سرعت، اندازه و تکرار ویدیو است.

در حال حاضر ویدیوهایی که در اینستاگرام قرار می‌گیرد به صورت نامحدود تکرار می‌شوند و مشکلی از این بابت نخواهید داشت، ولی ممکن است در آینده این قابلیت وجود نداشته باشد. نرم‌افزار GIF to Video با اکثر دستگاه‌های اندرویدی سازگار است اما اگر شما نتوانستید با آن کار کنید از نرم‌افزار Giphy استفاده کنید. فایل خروجی که توسط این دو برنامه تولید می‌شود در شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام و واتس‌اپ قابل اشتراک‌گذاری است. ویژگی دیگر این نرم‌افزار این است که می‌توانند به عنوان یک تبدیل‌کننده فرمت ویدیویی نیز عمل نماید. نرم‌افزار Giphy در گوگل پلی به صورت رایگان در دسترس است.

کاربران آیفون و آیپد (iOS)
نرم‌افزار Giphy برای کاربران iOS در آیتونز در دسترس است. همانند نسخه اندرویدی این نرم‌افزار، شما می‌توانید فایل‌های ساخته شده توسط آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذارید. همچنین می‌توانید این فایل‌ها را در iMessage آیفون نیز به اشتراک بگذارید.
به طور کلی قرار دادن فایل گیف در اینستاگرام در سیستم‌عامل اندروید از iOS راحت‌تر است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.