چگونه از اینستاگرام به سرمایه زیاد برسیم

درامد زایی با استفاده از اینترنت

چگونه از اینستاگرام به سرمایه زیاد برسیم

درامد زایی با استفاده از اینترنت

تیک آبی اکانت معتبر از توییتر درخواست دهیم

تیک آبی اکانت معتبر از توییتر درخواست دهیم


تیک آبی توییتر ، حساب کاربری توییتر
دیروز توییتر اعلام کرد از این به بعد گرفتن اکانت های تأییدشده برای عموم امکان پذیر است. حالا می توانید از توییتر درخواست “تیک آبی توییتر” و تأیید کردن حساب کاربری خودتان را داشته باشید.  

نحوه دریافت تیک آبی توییتر

اکانت های وریفای شده که با تیک آبی مشخص می شوند به نوعی نمایانگر این موضوع هستند که صاحب اکانت همان کسی هست که خود را معرفی می کند و به نوعی برای سنجش صحت دارنده اکانت به کار می رود. این اکانت ها پس از وریفای شدن با تیک آبی رنگی در بالای نام مشخص می شوند.تیک آبی توییتر

تیک آبی توییتر

مدت طولانی است که علامت تیک آبی رنگ حسادت بسیاری از کاربران توییتری را برمی انگیزد. همیشه به دست آوردن اکانت معتبر یا Verified شده از توییتر، کار دشواری بوده است. در مرحله اول باید شخصیت اجتماعی شناخته شده ای می بودید تا اصلاً حساب شما برای گرفتن این مهر اعتبار، بررسی شود؛ اما دیگر این طور نیست.

 
حساب کاربری توییتر

تیک آبی توییتر

 

وریفای توییتر برای کاربران عادی


توییتر رسما اعلام کرد از این به بعد گرفتن اکانت های تأییدشده برای همه افراد امکان پذیر است. حالا شما می توانید از توییتر درخواست تأیید کردن حساب کاربری خودتان را داشته باشید.

کاربرانی که درخواست داشتن این تیک آبی رنگ را دارند، می توانند با پر کردن فرمی در توییتر شروع کنند، البته به شماره موبایل و آدرس ایمیل درستی نیاز پیدا خواهند کرد. باید عکس پروفایل و علت اینکه چرا فکر می کنید حساب کاربری شما باید تأیید شود را ضمیمه این فرم کنید. به خاطر داشته باشید که توییتر می تواند از شما بخواهد یک کپی اسکن شده از کارت شناسایی خود را هم آپلود کنید.

این شبکه میکروبلاگینگ همچنان بر اینکه حساب کاربری چه کسی Verified می شود، کنترل خواهد داشت. به گفته این شبکه، یک حساب کاربری تنها درصورتی که در جهت منافع عمومی یا موردعلاقه عموم باشد تأیید خواهد شد. علت اصلی این کار این است که مردم راحت تر مؤسسان و تأثیرگذاران را در توییتر پیدا کنند. به همین علت است که به گفته خود کمپانی اجازه دادن به مردم برای اقدام به معتبر شدن، منطقی به نظر می رسد.

هم اکنون توییتر ماهانه بیش از 320 میلیون کاربر فعال از اطراف دنیا دارد و تا الآن تنها 187000 حساب کاربری را معتبر کرده است. کمپانی به این کار به عنوان راهی برای بهبود تعاملات در پلتفرم یاد می کند، چراکه برخی کاربران تنها می خواهند با حساب هایی که وضعیت تأیید و تصدیق حسابشان را به اشتراک گذاشته اند، در ارتباط باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.