چگونه از اینستاگرام به سرمایه زیاد برسیم

درامد زایی با استفاده از اینترنت

چگونه از اینستاگرام به سرمایه زیاد برسیم

درامد زایی با استفاده از اینترنت

بهترین شرکت برای خرید اینترنت در ایران چیست

بهترین شرکت برای خرید اینترنت در ایران چیست

بهترین شرکت برای خرید اینترنت در ایران چیست

بهترین شرکت برای خرید اینترنت در ایران : همانطور که می دانید شرکت های زیادی در ایران وجود دارند که می توانید برای خرید اینترنت از آن ها استفاده کنید ولی یکی از مهم ترین مسئله های که در این زمینه وجود دارد، شناخت بهترین شرکت برای خرید اینترنت در ایران است.


کاربران نگرانی های زیادی در خصوص انتخاب بهترین سرویس دهنده های اینترنت دارند آن ها همواره دوست دارند هم سرویس دهنده ی را انتخاب کنند که بدون دردسر باشد و هم اینکه تعرفه های مناسبی را در اختیارشان قرار بدهد.با زوم تک در ادامه مطلب همراه شوید…  

بهترین سرویس دهندگان اینترنت

بهترین شرکت برای خرید اینترنت : اگر نگاهی به امارهای سال های گذشته داشته باشید می بینید که شرکت های زیر به ترتیب آسیاتک، شاتل ،پارس انلاین، صبانت، های وب توانسته اند به عنوان بهترین ها معرفی گردند.

بهترین شرکتها سرویس دهنده اینترنت

البته در نظر داشته باشید که جدول فوق به این صورت است که برای قرار گیری در رده اول به عنوان بهترین سرویس دهنده هر استان ۳۰ امتیاز، برای رده دوم ۲۰ امتیاز، برای رده سوم ۱۰ امتیاز در هر استان کشور داده شده و بعد از آن با جمع کردن امتیازها در تمام سی و یک استان، شرکتهای معرفی شده به عنوان بهترین سرویس دهندگان اینترنت بوده اند.

جدول زیر نیز به عنوان بهترین سرویس های اینترنتی به صورت تفکیک شده برای هر استان است که به واسطه سازمان تنظیم مقررات انتشار یافته است.

سرویس دهندگان اینترنت

بهترین شرکت برای خرید اینترنت شرکت های ارائه دهنده اینترنت

از کجا اینترنت بخریم؟

بهترین شرکت برای خرید اینترنت : همه ی ما می دانیم تعرفه های که در سال های گذشته در خصوص استفاده از اینترنت وجود داشته با تعرفه های سال ۹۷ بسیار متفاوت بوده است.شاید در گذشته اصلا فکر این را نمی کردیم که خرید اینترنت پرسرعت برای ما یک دغدغه به شمار رود ولی این روزها به دلیل اینکه استفاده از اینترنت یک ضرورت برای انجام کارهایمان می باشد باید در این خصوص دقت بیشتری را داشته باشیم.
یکی از سوال های که همیشه ذهن بسیاری از ما را درگیر می کند خرید اینترنت از چه شرکتی و با چه سرعتی می باشد تا بتواند نظر ما را به خود جلب نماید. اگر ما تنها به اسم و برند توجه کنیم آیا برای انتخاب مان کافی است؟ یا هر چقد پول زیادتری بدهیم اینترنت بهتری را خریداری نموده ایم؟
بهتر است در همین جا به خوبی بدانید که در بین ۱۷۸ کشور ، سرعت اینترنت ایران جایگاه ۱۶۳ را داشته است و با توجه به سرعت و کیفیت ما در حال خرید گران ترین اینترنت در دنیا هستیم. نیازی نیست گول تبلیغات را بخوریم و از شرکت های استفاده کنیم که صرفا قصد دارند پول زیادتری را از ما دریافت کنند.
برای اینکه بدانیم از کجا اینترنت بخریم باید هدف و قصد خودمان را به خوبی روشن کنیم. با مشخص کردن این موارد سه فاکتور شامل سرعت،حجم و قیمت را تعیین کرده ایم. اما کیفیت و شرکت ارائه دهنده ی خدمت نیز بسیار حیاتی و مهم است.

شرکت های ارائه دهنده اینترنت

در کشور ایران ۱۲ شرکت اقدام به ارائه خدمات ای دی اس ال و ۳ شرکت خدمات وایمکس می نمایند و با توجه به طی آخرین نظر سنجی ها به ترتیب رتبه های زیر برای شرکتها تعیین شده اند:

  • رتبه اول :شاتل
  • رتبه دوم: پیشگامان
  • رتبه سوم: پارس آنلاین
  • رتبه چهارم: آسیاتک

البته در این نظر سنجی جایگاه دهم به شرکت مخابرات داده شد و شرکتهای مثل ایرانسل، رایتل و مبین نت هم خودشان در بازار وایمکس جایگاه بخصوصی داشته اند.

لازم است تا به ۲ نکته دقت داشته باشید یکی اینکه وایمکسی برای اینکه بدانند شهرشان در پوشش قرار داشته یا نه می توانند از سایت اپراتورهایشان استفاده کنند دوم اینکه مخاربرات در صورتی که بیشتر از حجم ذکر شده استفاده کنید ،خودش حجم اضافی را بر روی قبض تلفن لحاظ می کند و اینترنت شما را قطع نمی نماید.

مقایسه تعرفه های غیر حجمی

در مورد ای دی اس ال باید بگوییم در میان کاربران خانگی توانسته است به محبوبیت بهتری برسد مخصوصا اگر شما از افرادی باشید که در محیط زندگی تان سیستمهای کابلی فرسودگی نداشته باشند پس با خیال راحت می توانید به انتخاب ADSL بپردازید.

ADSL نسبت به سیستمهای بی سیم قیمت پایین تری داشته و شرکتهای زیادتری اقدام به ارائه خدمات آن می کنند و چون تنوع زیادتری دارند بازارشان نیز انحصاری نمی باشد.

مقایسه تعرفه های غیرحجمی

وای فای چگونه کار می کند؟

وای فای در واقع بدون هیچ گونه ارتباط کابلی مابین فرستنده و گیرنده کار میکند و ارتباطی که بین فرستنده و گیرنده است به واسطه فرکانس رادیویی انجام می شود. برای انتشار اطلاعات در یک طیف الکترومغناطیسی معین فرکانس رادیویی استفاده می شود.

اکسس پوینت ها، اساس و پایه هر شبکه بیسیم می باشند که اصلی ترین وظیفه ی آن انتشار شبکه بیسیم است. به وسیله دستگاه ها و کامپیوترها سیگنالها دریافت می شوند و به واسطه اکسس پوینت از شبکه های محلی به شبکه متصل می گردند. اگر که وایمکسها به شبکه های جهانی اتصال داشته باشند.

سرویس‌های اینترنت TD-LTE

بهترین شرکت برای خرید اینترنت در ایران : اگر می خواهید از این سرویس اینترنت استفاده کنید می توانید از خدمات شرکت های مبین نت و ایرانسل استفاده کنید البته شرکت های دیگری نیز وجود دارند که می خواهند این سرویس را به مشتریان ارائه کنند. وقتی شما این سرویس را انتخاب کنید به مودم و سیم کارت نیاز داشته اید. این سیم کارتها خاص هستند و فقط می توانند ارسال و دریافت داده ها را انجام بدهند و قابلیت مکالمه نداشته اند همچنین مودم های این سرویس نیز به صورت خاص هستند چون بین آن ها و بازه فرکانسی باید هماهنگی های وجود داشته باشد  که در این بازه شرکت های ارائه دهنده  سرویس TD-LTE کار می کنند.

برخی از شرکتهای ارائه دهنده اینگونه ادعا می کنند که سرویس اینترنت TD-LTE  که در ایران می باشد قابلیت ارائه خدمات و ارسال و دریافت داده را تا سرعت ۴۰Mbps  داشته است. البته این میزان سرعت دریافتی به تعداد دستگاه های که استفاده می شود و موقعیت مکانی تان وابسته است. ولی اگر شما یک سرویس دهنده مناسب انتخاب کنید می توان گفت که هم اکنون فناوری TD-LTE به عنوان یکی از سریع ترین و بهترین فناوری اینترنت ثابت در ایران است که می توانید از آن استفاده نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.