چگونه از اینستاگرام به سرمایه زیاد برسیم

درامد زایی با استفاده از اینترنت

چگونه از اینستاگرام به سرمایه زیاد برسیم

درامد زایی با استفاده از اینترنت

جدیدترین هدفون نویزکنسلینگ سونی

جدیدترین هدفون نویزکنسلینگ سونی


جدیدترین هدفون نویزکنسلینگ سونی

هدفون Wh-1000XM3 | کمپانی سونی علاوه بر اینکه در تولید دوربین های حرفه ای، گوشی های هوشمند و لوازم دیجیتال منزل فعالیت نماید در زمینه ی تولید لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر نیز فعال می باشد. این کمپانی از سری جدید هدفون های خود با نام Wh-1000XM3 با قابلیت نویز کنسلین رونمایی به عمل آورد که بسیاری از افراد از نوع طراحی

Wh-1000XM3

بی نظیر این هدفون لذت بردند.

هدفون نویزکنسلینگ سونی

اساسا هدفون‌ های نویز کنسلینگ کمپانی سونی، مخصوصا مدل WH-1000X، یکی از محبوب‌ ترین مدل های موجود در ردیف خود می باشد. اکنون این کمپانی معروف ژاپنی با طراحی دوباره و بهبود‌ های سازنده ی جدید، نسل سوم از هدفون های خود را به بازار عرضه خواهد کرد. بر اساس گفته های مسئولان کمپانی سونی، هدفون Wh-1000XM3 به یک پردازنده‌ ی حذف نویز جدید با نام QN1 تجهیز شده است که ۴ برابر عملکرد بیشتر نسبت به نمونه‌ های قبلی خود دارد.

هدفون جدید این کمپانی همچنین در حال حاضر ابعاد کوچک‌ تر با وزن کمتر دارد که دیگر خبری از فاصله‌ ی بسیار میان بازو‌ی هدفون و سر کاربران نمی باشد. این مسئله سبب شده است تا به راحتی بتوان از هدفون در مدت زمان های طولانی استفاده نمود. البته لازم به ذکر است که کاهش وزن به‌ معنی کاهش کیفیت ساخت نمی باشد و هدفون Wh-1000XM3 همچنان حس یک هدفون لوکس را به کاربران منتقل می نماید.

از سایر تغییرات اتفاق افتاده در نسل جدید هدفون Wh-1000X، استفاده از درگاه UCB-C به منظور بهبود عملیات شارژ هدفون می باشد. کاربران در حال حاضر بعد از گذشت ۱۰ دقیقه عملیات شارژ امکان ۵ ساعت لذت بردن از موسیقی را خواهند داشت. این کمپانی چینی دوباره از کلیدهای لمسی به منظور کنترل هدفون استفاده کرده است. اساسا این کلید‌ها به همراه ژست‌ های کنترلی بر روی گوشی راست هدفون، قابلیت تغییر صدا و قطعه‌ ی موزیک را فراهم می نماید. با قرار دادن دست‌ بر روی گوشی هدفون نیز، میکروفن آن فعال می‌شود تا کاربر بتواند صداهای اطراف را بشنود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.