چگونه از اینستاگرام به سرمایه زیاد برسیم

درامد زایی با استفاده از اینترنت

چگونه از اینستاگرام به سرمایه زیاد برسیم

درامد زایی با استفاده از اینترنت

چه نرم افزاری را می توان جایگزین تلگرام و اینستاگرام کرد

چه نرم افزاری را می توان جایگزین تلگرام و اینستاگرام کرد


چه نرم افزاری را می توان جایگزین تلگرام و اینستاگرام کرد


هر نرم افزاری که به بازار وارد می شود بعد از مدتی کنار گذاشته می شوند و نرم افزارهای جدیدی جایگزین آن ها می شوند. برنامه هایی که امروزه بسیار پرطرفدار هستند، تلگرام و اینستاگرام هستند که به تازگی نرم افزارهایی برای جایگزینی آن ها روانه بازار شده است که آسمونی در این مقاله چند نرم افزار جایگزین این برنامه را به شما عزیزان معرفی می کند.

نرم افزار جایگزین تلگرام

نرم افزار چت Hike ، رقیب قدرتمند تلگرام

مسنجر قدرتمند هایک محصولی از کشور هند است که بی شک میتواند یک رقیب بسیار جدی برای نرم افزارهایی نظیر تلگرام، وایبر و واتس اپ باشد که دارای امکانات و طراحی قابل قبولی است.   طراحی زیبا متریال (Material Design) نرم افزار، ارسال پیغام، تماس صوتی رایگان، قابلیت نصب پوسته، تماس صوتی گروهی، استیکرهای رایگان، سرعت بالا، پشتیبانی کامل از ارسال فایل تا 100 مگابایت، ساخت گروه ها، ساخت تایم لاین شخصی (Timeline) ، اضافه کردن لوکیشن، ارسال پیغام صوتی، بهینه سازی برای شبکه های موبایلی ضعیف، چت مخفی و امن، بروزرسانی مداوم نرم افزار و… از قابلیت و ویژگی های Hike میباشد.

پلتفرم ها: ویندوز (Windows) ، اندروید (Android) ، آی او اس (iOS) ، بلک بری (Blackberry)

نقاط ضعف:

  • عدم وجود قابلیت ساخت استیکر (Sticker) توسط کاربران
  • محدودیت ارسال حجمی فایل
  • نداشتن قابلیت تماس تصویری (Video Calls)
  • متن باز نبودن نرم افزار و عدم انتشار API برای بات ها

نرم افزار پیام رسان Tictoc ، برادر تازه نفس تلگرام و وایبر

تیک توک اپ دیگری است که میتوان آن را بسیار شبیه Telegram و جایگزین تلگرام دانست و شاید برتری نسبت به تلگرام، سرعت بالا و تماس های صوتی با کیفیت بالا است، در این App که دارای نسخه پی سی نیز است میتوانید کلاب (Clubs) یا همان گروه های مخفی و عمومی (Secret & Public Chats) ایجاد کنید، فایل، عکس، موزیک، سند، لوکیشن (Location) و… را  بدون محدودیت حجمی ارسال نمایید و تحت یک فایل منیجر خوب آنها را مدیریت کنید. از دیگر قابلیت های Tictoc میتوان به ساخت استیکر شخصی، پلی شدن ویدیو در محیط خود برنامه، چت های گروهی (Group Chats) ، ساخت آی دی (ID) و رابط کاربری فلت بسیار زیبا اشاره کرد.

پلتفرم ها: وب (Web) ، ویندوز (Windows) ، مک (Mac) ، ویندوزفون (Windows Phone) ، اندروید (Android) ، آی او اس (iOS)

نقاط ضعف:

  • نداشتن نسخه لینوکس
  • پشتیبانی نه چندان قوی
  • متن باز نبودن نرم افزار و عدم انتشار API برای بات ها

نرم افزار مسنجر Wiper Messenger ، رقیب جدی واتس اپ

مسنجر وایپر را میتوان یک رقیب جدی و با امکانات بسیار خوب برای نرم افزارهایی مثل واتس اپ دانست. این اپلیکیشن رایگان، همانند سایر نرم افزار های برتر تماس تصویری رایگان که قبلا معرفی کردیم دارای قابلیت تماس صوتی و تصویری با کیفیت HD ، امنیت و رمزنگاری بالا، ساخت ویدیو های کوتاه از عکس ها به همراه موزیک دلخواه، پاک کردن چت و پیغام های رد و بدل شده از گوشی شما و دوستانتان، موزیک پلیر داخلی زیبا، امکان رد و بدل کردن پول اینترنتی بیت کوین، امکان ارسال پیغام و اعلان (Notification) به شما توسط برنامه برای رخ دادهایی مثل زمانی که دوست شما آنلاین شده است، گرفتن اسکریت شات از چت ها، چت مخفی برای فهمیدن اسکرین شات و… است.

پلتفرم ها: اندروید (Android) ، آی او اس (iOS)

نقاط ضعف:

  • نداشتن استکیر
  • نداشتن نسخه وب و PC
  • عدم امکان ساخت گروه و کانال
  • پشتیبانی ضعیف

نرم افزار جایگزین اینستاگرام

اپلیکیشن جدید VSCO Cam جایگزین اینستاگرام

نرم افزار های مختلفی برای گوشی های هوشمند و تبلت‌ ها وارد بازار فناوری می‌شوند که بعضی اوقات با استقبال و گاهی با عدم استقبال مخاطبان مواجه می شوند.

اپلیکیشن های متنوعی برای پاسخگویی به نیاز مخاطبان تولید می شوند که بعضا با گذر زمان کاربران خود را از دست می دهند یا اپلیکیشن هایی دیگری با همان ویژگی ها عرضه می شوند تا بتوانند نگاه کاربران را به خود جلب کنند.

اپلیکیشن اینستاگرام ، یکی از اپلیکیشن هایی است که نگاه عکاسان و طرفداران عکاسی را به خود جلب کرده است. اما شاید این برنامه قدیمی شده باشد و باید برنامه جدیدی بتواند جایگزین اینستاگرام پرمخاطب شود.

اپلیکیشن جدید VSCO Cam نام دارد و از ویژگی های اینستاگرام به اشتراک گذاری عکس ها، مشاهده عکس دوستان و … مجهز است. اما از دیگر قابلیت های متفاوت این برنامه نسبت به اینستاگرام می توان به ویرایش عکس ها در سطوح گسترده اشاره کرده که امکان جدیدی را در اختیار مخاطبانش قرار می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.